Różany tonik do twarzy Evree Magic Rose – Co warto o nim wiedzieć

Każda kobieta wie, że odpowiednio oczyszczona skóra twarzy to podstawa każdej pielęgnacji. Jednak wiele z nas nie zdaje sobie sprawy jak ważne jest regularne stosowanie toników do twarzy. Wydaje nam się, że jest to zbędny i niepotrzebny produkt. Nic bardziej mylnego!

Co daje stosowanie toników

Jest produkt, który stosuje się bezpośrednio po wykonanym zabiegu oczyszczającym, takim jak peeling. Warto pamiętać, że tonik nie jest produktem myjącym, dlatego nie może być stosowany jako środek zamienny żeli do mycia twarzy.

Tonik ma zadanie oczyścić skórę z pozostałych zanieczyszczeń, z którymi nie poradził sobie nasz żel myjący oraz przygotować skórę do aplikacji kremu, serum czy maski. Tonik doskonale orzeźwia i odświeża skórę, pomaga zachować odpowiedni poziom pH naskórka, poprawia przepływ krwi, oczyszcza i zamyka pory skóry.

Jaki tonik do twarzy wybrać 

Przy zakupie tego produktu warto zwrócić na jego właściwości tonizujące i pielęgnujące. Doskonałym preparatem, który spełnia te wymagania jest tonik różany Evree.

Jego główne zalety to:

Wzmacnia skórę, poprawia jej kondycję i odmładza

Odświeża skórę i nadaje makijażowi naturalne wykończenie. 

Wycisza zaczerwienienia

Wzmacnia naczynia krwionośne

Łagodzi i przynosi komfort, delikatnie napina skórę

Posiada wygodny atomizer

Według wielu opinii zamieszczonych na popularnym portalu o urodzie produkt nie tylko spełnia wszystkie wymienione wyżej zalety, ale również posiada bardzo ładny zapach oraz doskonale koi podrażnioną skórę.

Jest to chyba pierwszy tonik, którego naprawdę używam, rano i wieczorem, każdego dnia. Nie podrażnia, a wręcz koi moją wrażliwą skórę, no i dzięki opakowaniu z atomizerem nie muszę dodatkowo podrażniać jej wacikiem. I jeszcze ten cudowny zapach, szkoda tylko, że nie utrzymuje się długo 😦

Począwszy od super opakowania (może aplikuje troszkę za dużo produktu przy jednym naciśnięciu atomizera, ale nie jest źle), przez ŚWIETNY zapach, aż do super czucia odświeżenia i odprężenia. Cena bardzo zachęcająca, skład w porządku. Nie ma się do czego przyczepić 🙂 Mój HIT!

Tonik z Evree zakupiłam razem z olejkiem różanym. Postanowiłam używać go po dokładnym demakijażu i umyciu twarzy również różanym mydłem które zostawia efekt „piszczącej” skóry. Skóra po spryskaniu tym tonikiem jest uspokojona, nawilżona delikatnie i przygotowana do dalszych zabiegów. Co więcej uwielbiam jego zapach i formę atomizera.
Jak dla mnie same zalety łącznie z kwasem hialuronowym w składzie.

Jeśli szukasz produktu, który spełni wszystkie te wymagania. Warto pokusić się o zakup właśnie tego kosmetyku.

Reklamy

Jelita to drugi mózg! Wszystko, co trzeba wiedzieć o brzuszku maluszka

W pierwszych latach życia organizm dziecka bardzo intensywnie się rozwija. Po przyjściu niemowlęcia na świat jego układ pokarmowy wciąż dojrzewa! Dowiedz się, jak ważne jest jego odpowiednie funkcjonowanie i jak każdego dnia mama może wspierać jego pracę. Odkrywamy wielkie tajemnice małego brzuszka!

• Układ pokarmowy niemowlęcia, choć jeszcze niedojrzały, podejmuje się realizacji swoich podstawowych funkcji, czyli trawienia i wchłaniania przyjmowanych pokarmów. To nie lada wyzwanie!• Żołądek maluszka potrzebuje odpowiedniego sposobu żywienia, dopasowanego do jego potrzeb. Aby wspierać prawidłowy rozwój niemowlęcia, w tym jego układu pokarmowego, rodzice powinni zadbać m.in. o odpowiednią dietę dziecka.

• Prawidłowo funkcjonujący brzuszek ma ogromne znaczenie dla harmonijnego rozwoju i dobrego samopoczucia dziecka.

Wielkość brzuszka

Układ pokarmowy niemowlęcia rozwija się bardzo dynamicznie. Objętość żołądka w pierwszym tygodniu życia to jedynie 5-7 ml (wielkość małej wiśni), a po zaledwie miesiącu to już 80-150 ml – czyli tyle, co kurze jajo! To dlatego w pierwszych miesiącach życia jednorazowa ilość pokarmu potrzebnego do zaspokojenia głodu niemowlęcia jest tak niewielka.

Najlepszy pokarm dla brzuszka

Mały brzuszek jest bardzo delikatny i wrażliwy. Właśnie dlatego najlepszym pokarmem dla niemowlęcia jest mleko mamy (które powinno był wyłącznym pokarmem maluszka przez 6 pierwszych miesięcy jego życia) – dostarcza bowiem składniki odżywcze istotne dla pracy dojrzewającego układu pokarmowego. Z innymi pokarmami brzuszek niemowlęcia mógłby sobie jeszcze nie poradzić – ilość i aktywność wydzielanych enzymów trawiennych (to one odpowiedzialne są za rozkładanie składników pokarmowych na proste cząsteczki, które mogą być wchłonięte w jelitach i odżywienia całego organizmu) nadal się rozwija. Wydajność jakże skomplikowanego procesu trawienia i wchłaniania pokarmów wciąż się kształtuje, ponieważ układ pokarmowy dziecka osiągnie pełną sprawność dopiero około 5-7 roku życia.

Jelita – „drugi mózg”

Tak, to prawda! Jelita oplata skomplikowana sieć neuronów, występują tam również liczne neuroprzekaźniki. To w jelitach wytwarza się 95% serotoniny, czyli hormonu szczęścia, który odpowiada za nastrój . Dodatkowo w układzie pokarmowym wydzielane są liczne substancje, które oddziałują na ośrodek głodu i sytości w mózgu.

Tajemnica bariery ochronnej brzuszka

Wspieranie odporności w pierwszych latach życia dziecka jest bardzo istotne – co ciekawe, jednym z ważniejszych organów odpowiedzialnych za prawidłowe działanie układu immunologicznego są jelita! To w brzuszku zaczyna się odporność malucha – w układzie pokarmowym znajduje się około 70-80% wszystkich komórek odpornościowych organizmu .

Dla dobra brzuszka maluszka

Wiedza o tym, że mleko mamy jest najlepszym pokarmem dla niemowlęcia, jest powszechna – jednak wiele mam z uzasadnionych powodów nie może karmić własnym mlekiem. W takich przypadkach kobieta powinna karmić niemowlę mlekiem modyfikowanym dopasowanym do potrzeb małego brzuszka.

Podziękowania za przygotowanie artykułu dla ekspertów Bebiko.

Jak nieświadomie zwiększasz swoje szanse zachorowania na osteoporozę

Osteoporoza kojarzy nam się głównie z podeszłym wiekiem. Wydaje nam się, że jest nieunikniona. To duży błąd, ponieważ kluczowe znacznie mają nasze nawyki. Na stan kości, ich gęstość i wytrzymałość pracujemy każdego dnia. Dowiedz się, jakie błędy popełniamy najczęściej i jak nieświadomie zwiększamy swoje szanse zachorowania na osteoporozę.

Osteoporoza to choroba, wynikająca ze znacznego osłabienia kości. Gdy stają się kruche, a ich gęstość maleje, bardzo łatwo o złamanie. I nie mówimy tu o poważnych urazach, a o zwykłych czynnościach. U osób z zaawansowaną osteoporozą może dojść do złamania podczas przenoszenia nieco cięższych rzeczy, wysiadania z auta, ćwiczenia jogi. Na osteoporozę znacznie częściej chorują kobiety niż mężczyźni.

Złamania najczęściej dotyczą kręgosłupa, kości przedramienia i szyjki kości udowej, ale mogą pojawić się także w innych miejscach. Utrata gęstości mineralnej kości jest normalnym procesem, który pojawia się wraz z wiekiem, jednak można spowolnić ten proces i wzmacniać swój układ kostny.

Wszyscy wiemy, że nasze kości potrzebują m.in. wapnia, witaminy D i K. Niewiele osób ma jednak świadomość, że nasze codzienne nawyki i styl życia mogą przyczyniać się do rozwoju osteoporozy. Oto kilka przykładów.

Osteoporoza – jak zwiększamy ryzyko zachorowania?

  • Dieta wysokobiałkowa może powodować wydzielanie większej ilości wapnia przez nerki. Ponieważ wapń jest jednym z podstawowych budulców kości, ta utrata wapnia może przyczynić się do zmniejszenia gęstości mineralnej kości, co może prowadzić do osteoporozy.

  • Innym czynnikiem dietetycznym, który może przyczyniać się do utraty masy kostnej, jest zbyt duża ilość soli. Dieta obfitująca w słone przekąski i potrawy podnosi ciśnienie krwi. Ponieważ nerki pracują nad wydalaniem sodu, wapń również jest usuwany z krwioobiegu.

  • Witamina D jest niezbędna, aby organizm skutecznie wchłonął i używał wapnia, jednego z fundamentalnych elementów budulcowych kości. Dlatego też unikanie słońca i rezygnacja z suplementów z witaminą D sprzyja rozwojowi osteoporozy.

  • Niski poziom spożycia alkoholu może być korzystny dla zdrowia kości, ale więcej niż kilka drinków dziennie ma odwrotny skutek. Zbyt dużo alkoholu może utrudnić wchłanianie wapnia z przewodu pokarmowego. Wpływa także na trzustkę i wątrobę, zaburzając zarówno poziom wapnia, jak i witaminy D. Alkohol może również wpływać na różne hormony w organizmie. Poziom kortyzolu może się zwiększać, co może prowadzić do obniżenia gęstości mineralnej kości.

Osteoporoza – profilaktyka

Aby zmniejszyć ryzyko zachorowania na osteoporozę, należy m.in. wyeliminować niekorzystne czynniki, omówione powyżej. Działania profilaktyczne obejmują:

  • dostarczanie organizmowi dużych ilości wapnia, witaminy D i fosforu,

  • rozsądne spożycie białka, ponieważ ma wpływ na zdrowie kości, jednak spożywane w dużych ilościach przyczynia się do zwiększonego wydalania wapnia,

  • zerwanie z nałogami – odstawienie alkoholu i papierosów,

  • regularną aktywność fizyczną, ponieważ kość jest żywą tkanką, która dopasowuje się do danych warunków,

  • unikanie złamań i urazów.

wRodzinie.pl

portal z wartościami

Natury patent

Niesforna furiatka ze skłonnością do dziwactw

Alek Skarga Poems

Poezja w słowach i obrazach

swiatkobietkiblog.wordpress.com/

Blog, w którym znajdziecie przepisy kulinarne, amatorskie fotografie i pomysły na czas wolny.

Kałuże i Róże.

Szukam sensu w Krakowie.

saberblog

sabera myśli zapisane, czyli internetowa ziemia obiecana współczesnego narcyza i lansera

Moje marzenia i wspomnienia

oraz to co lubię:Piękne ogrody i domy

janmuzyka

Just another WordPress.com site

Bałkany znane i nieznane

Jeśli interesują Cię ciekawe zakątki, obyczaje z nutką orientu i smaki kuchni bałkańskiej - to miejsce dla Ciebie. Jeśli lubisz świat retro, satyrę i kryminalne historie oparte na faktach - znajdziesz je na tej stronie.

Wspomnienia

O Mamie i Tacie i z dzieciństwa

Sfera Piękna

by Kamila Grubba

Jolanta Fujawa

O depresji, wychodzeniu z niej, ludziach, rodzinie, przyjaźni, szczęściu i poszukiwaniu sensu życia.

Antropozofiablog

Rudolf Steiner, Antropozofia i inne

Człowiek Renesansu

"Największym niebezpieczeństwem dla większości z nas nie jest to, że mierzymy za wysoko i nie osiągamy celu, ale to że mierzymy za nisko i cel osiągamy"

FOTOGRAFIE

Fotografia - lubię to

Ciekawostki

Przy porannej kawusi

Księga Myśli

Cytaty, cytaty w formie graficznej, myśli, sentencje, aforyzmy, książki, ciekawostki. Daj się zainspirować.

Na wesoło

Zebrane z netu